tirsdag 9. desember 2008

Jungelboka, What A Show!

Vi var på Det Norske Teateret onsdag 3. desember. Det var en oppsetning av jungelboken, bare i urban versjon. Forestillingen var utrolig bra fra begynnelse til slutt, og hadde mange innspill fra både kjente filmer og kjent musikk. Dette gjorde forestillingen enda mer interessant.

I hovedrollen som Mowgli var det Adil fra Dansefeber som løp rundt med både ulver og keege aper i den urbane jungelen. Adil var strålende i denne rollen! Jeg hadde ikke vært på woorkshoppen med de andre i klassen, da jeg hadde vært på elevrådstur. Det var jo selvfølgelig litt dumt, men jeg tror ikke det gjorde noen forskjell for min oppatning av forestillingen. Jeg elsker å gå på teater og jeg har sett mange ulike forestillinger. Alt fra Cats til West Side Story.

Denne forestillingen vil jeg anbefale til alle. Løp å se!

Ingen kommentarer: