onsdag 8. oktober 2008

Norsk ruler!...

Norskfaget

Jeg synes norskfaget til tider er ganske kjedelig, spesielt når det blir mye skriving. Det blir med en gang mye mer interessant når vi får se film, ha kommunikasjonsøvelser(tegne og forklare) o.l. Jeg tror det å jobbe med blogging blir ganske morsomt, selv om jeg var veeeldig skeptisk på starten.


Sidemål

Jeg er faktisk fornøyd med leserinnlegget mitt i nynorsken. Fikk 4:) Det var en god start på nynorsken som jeg uheldig vis må en stund til.....For å forbedre meg må jeg nok:
  • Konsentrere meg mer når jeg skriver.
  • I tillegg til å bruke ordlista.
  • Lære gramatikken MYE bedre.

1 kommentar:

Stian sa...

For en flott blogg du har laget deg, Vilde!! (Y)
Superflott ;)
Du må sjekke ut min også da, stianhernes.bloggspot.com (tror jeg da, i allefall)