mandag 26. januar 2009

Litt mindre sykehus, litt mer jungel og kanskje en ny blogg?

Ny layout!
Som dere sikkert ser har jeg skaffet meg en helt ny layout. Den er litt mer " funkey and fresh" i forhold til den gamle. Det er så kjedelig å ha den hvite sterile fargen som dekker hele bakgrunnen. Det gir meg den ekle sykehusfølelsen, bortsett fra at det dette er på internett. Haha. Hver gang jeg kommer inn på bloggen min nå, så føles det ut som å komme inn i den fargerike jungelen! Mye mye mye mer spennende.


Det er bare å legge igjen kommentarer hvis det er andre forslag til fargevalg og sånt.


Ny blogg?
I dag fant jeg ut at det ville være morsomt å opprette en blogg til, men det skal ikke ha noe som helst med skolefag å gjøre. Hvis jeg greier å komme så langt som å faktisk opprette denne bloggen, så skal den handle om alt annet enn skole! Jeg skal jo som sagt flytte til England i august i år, og det ville sikkert vært veldig positivt å kunne holde alle oppdatert via blogg. Legge ut ulike bilder og skrive lange og fine innlegg. Kanskje det kan hjelpe på eventuelt hjemlengsel også(som sikkert kommer til å dukke opp iløpet av de første ukene).

Bildet er funnet her

2 kommentarer:

PernilleHS sa...

Jeg kommer til å lese England-bloggen din!!

Vildeee sa...

Så bra! Da skal jeg prøve å gjøre den litt spennende:D