onsdag 28. januar 2009

Utfordring - Hva vet du ikke om meg?

Nå for tiden går det en utfordring rundt om i bloggverden. Denne utfordringen har nå nådd klassen min, og jeg har vært så heldig å bli utfordret. Selvfølgelig skal jeg dele syv ting med dere som dere ikke vet fra før av! Skal vi se..

1. Jeg har alltid vært glad i dyr, men ikke alltid på riktig måte. Da jeg var liten spiste jeg en mark. Nam!..

2. Melk er godt og sunt, og jeg drikker skummetmelken rett fra kartongen.

3. Jeg har dansk blod i årene. Ikke rart jeg er som jeg er.

4. Jeg har hatt hjernrystelse 3 eller 4 fire ganger og kuttet meg over øyet to ganger så jeg måtte sy.

5. Jeg ELSKER Tom Hanks. Han er coool. Forest Gump og Den Grønne Mil er b-e-s-t!

6. Jeg har/hadde MANGE rare allergier. Pollen, burot, hassel, or, bjørk, melk, lakris, poteter og enda litt mer.

7. Jeg får dårlig samvittighet hvis jeg finner eller kjøper klær jeg aldri bruker eller som jeg vet at jeg heller aldri kommer til å bruke. Liker å gi ting til fretex og frelsesarmeen.

Dette var vel spennende?!

Nå vil jeg utfordre Magnus, Stian og ?

1 kommentar:

PernilleHS sa...

Var mark godt eller? mmmmm :)
haha! Nå føler jeg at jeg kjenner deg ut og inn, Vilde! Haha!
Stå på :)