onsdag 4. februar 2009

Bloggfeber

Heiheihei!

Nå har jeg sittet å surfet på andre blogger i nesten èn time og det er kjempemorsomt å se alle de forskjellige bloggene. Gikk litt fram og tilbake fra den ene fine bloggen til den andre, men da jeg kom tilbake til min egen oppdaget jeg noe. Bloggen min ser ikke ut som en "fargerik jungel", men heller som et grønt spøkelse. Den mintgrønne fargen er rett og slett gyselig. Hva var det jeg tenkte? Sykehushvitt er mye bedre. Jeg vil at bloggen min skal passe inn med alle de tusen millioner andre bloggene som også er hvite. Hvitt er liksom en del av bloggfeber'n synes nå jeg.


Jeg har vært en god del inne på bloggen til Pernille i klassen og det er virkelig inspirerende å se at hun jobber så mye med bloggen sin. Den ser alltid bra ut og innleggende er morsomme å lese! Jeg tror jeg skal sette meg et litt sent nyttårsforsett som enkelt og greit skal gå ut på å være flinkere til å skrive innlegg og oppdatere bliggen min. Det er morsomt å engasjere seg i fenomen som har blitt så stort.


Det virker spesielt som det går en slags bloggbølge over Norge for tiden, ihvertfall blandt den yngre generasjonen. Det er merkelig mange jeg kjenner som helt ut av det blå har opprettet en blogg på blogg.no eller blogspot. En av dem er bestevenninnen min, Nele. Hun har en blogg på blogg.no som jeg har blitt en fast leser av og som fortsatt er på begynnerstadiet. Innleggene er ikke superlange og stoffet er ikke for komplisert. Det er akkurat passe for en som meg, som ikke er så glad i å lese tusenvis av ord. Av de proffe har vi jo de som blogger hver eneste dag og skriver 2-3 innlegg hver eneste gang de er inne. Jeg synes at det kanskje blir litt i meste laget. Det går jo ikke an å holde tritt!


Men uansett, det raser en bloggfeber over oss for tiden og alle vil slenge seg på. Er det rart, hvem vil vel ikke være datanerd? Jeg sier bare "gjør det!". Du kommer ikke til å angre.

1 kommentar:

PernilleHS sa...

Nå ble jeg innmari glad, Vilde! <3
Du har også en kjempebra blogg, og du har helt rett i at det er en bloggfeber som smitter på alle! Kommer inn på nye blogger hver dag!
Stå på her :)!