søndag 8. februar 2009

The good old seventies and an ordinary saturday

Hei!


Denne helgen har virkelig vært hektisk, men på en god måte. All tid har gått til å være med venner, både gamle og nye. På fredag var det tid for hippie-bursdag at my house og det var jo en opplevelse for seg selv. En haug med morsomme, rare og flotte mennesker kledd opp fra topp til tå med klær fra det gode gamle 70-tall. Det var virkelig morsomt å se alle de merkelige og umenneskelige stygge draktene som dukket opp. Det var deilig å kunne slippe seg litt løs blandt folk man er glad i. Le, synge, prate og bare være seg selv. Det er fint det. Hele kvelden var enkelt og greit lagt opp i skikkelig "hippistyle"; ingen spesielle forberedelser, bare ta alt som det kommer og være helt fri og frank som en vaskeekte hippie. Selvfølgelig måtte man si "peace" og "make love, not war" hele tiden, noe som blir litt slitsomt i lengden, men det hører vel med for å komme inn i hippiekarakteren. Vi spiste wienerpølser til middag. Det var nam til tusen! Wienerpølser mener jeg kan spises når som helst, hvor som helst og med hvem som helst. Det falt i smak hos alle sammen bortsett fra èn. Skal ikke nevne denne personen ved navn, men å ikke like wienerpølser er bare galt, fryktelig galt.



Nele overnattet hos meg til i dag, lørdag. Det var koselig. Vi trasket rundt i de frynsete, freshe klærne våre til langt på natt, emn tilslutt orket vi ikke mer. Det gikk fort å klumpe seg i seng. I dag tidlig(kl 12) spiste vi 6 wienerpølser til forkost, en kvart brownie og litt restepotetgull. Om jeg bare kunne spise det til frokost hver dag, men da ville jeg nok ikke vært "Vilde-liten" lenger..! Haha.



Vilde og Nele var ekle rotter i dag. Vi dro på storsenteret for å svi av noen gryn, men det kan vi jo ikke. Lever på budsjett som bare det helt frem til sommerferien. Hadde et gavekort på bodyshop da, så kjøpte badeskum og en skrubb(hva jeg skal få brukt de til er jeg ikke helt sikker på). Mange har fått vite at jeg er en ordentlig "Prison Break nørd" så det gjør ikke noe om jeg avslører meg selv på bloggen. JEG ELSKER PRISON BREAK. Der, jeg sa det. Så to episoder i dag. Hurra! Var hos Andy på kvelden med noen andre. Det var gøy. Vi så "Hairspray" og sang med for full hals. En del av oss(kremt)kunne alle sangene. Vi spiste ett tonn godteri og potetgull. Gikk ut og hadde akekonkurranse med snowracer. Det er utrolig hvor mye moro man kan ha det med litt snø og plastikk. Når vi skulle dra hjem ble vi kastet brutalt ut i en stooor snøfonn, faktisk flere store snøfonner. Ble selvfølgelig gjennomvåt fra topp til tå og turen fra Kolsås til rykkinn virker veeeeeeldig lang når beina er stive som tømmerstokker og håret er bare istapper som henger og dingler forran øynene. Men men, det viktigste er jo at man har hatt det fint.



Denne helgen har vært super, og sånne helger er det faktisk ikke så mange av. Det er alltid noen som er opptatt med ting og tang, men ikke denne helgen. Denne helgen har bare gått til å være sammen med folk jeg bryr meg veldig om. Nå er det egentlig på tide å legge seg for det har allerede blitt søndag. Klokken er 03.54...au da. I morgen skal jeg trene på Spenst med Ingvil og Nele, men spørsmålet blir om jeg greier å dra meg opp av senga.

God natt!

1 kommentar:

PernilleHS sa...

Så hyggelig innlegg! :)
Høres ut som du har hatt en fin helg og det har jeg og! Bare slappet av :)

Blogg på, for det er du god til!