torsdag 19. februar 2009

Vrådal, kjære Vrådal!

Nå er jeg på min kjære hytte i Vrådal, Telemark. Det er vinterferie! Hadde besøk av bestevenninnen min, Ingvil, men hun måtte dessverre dra hjemover på tirsdag. Veldig trist, for nå er jeg nesten alene her oppe. Har blitt kjent med en del nye mennesker i løpet av ferien da, så det er jo bra. Er ikke så veldig mye å gjøre her oppe, men jeg har vært på noen langrennsturer og tatt meg en liten tur i bakken. Det snør og er kaldt. Huff!

Jeg er nå ganske sikker på at jeg kommer til å få en lang mobilregning når den kommer. Det er alltid det som skjer nå jeg sitter alene her oppe. Har sendt en del sms iløpet av noen få dager. Oi da... I går, onsdag, begynte jeg å skrive brev til vertsfamilien min i Eastbourne, England. Det var kjempevanskelig å starte et brev som skal sendes til min fremtidige familie! Lagt inn litt bilder så de kan se hvordan jeg har det her oppe på hytta og hvordan jeg har det hjemme. Det er jo ikke så alt for mye snø der borte i sør-England.

4 kommentarer:

Magnus sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Vildeee sa...

Du lyver. Det står ikke noe om 250 sms eller hvem jeg har snakket med i ferien. Hah! Der dreit du deg kraftig ut, Magnus.

Magnus sa...

Jeg har ikke skrevet noe innlegg. Psycho!!!! du er den eneste som har kommentert her.

Vildeee sa...

Jeje, du ser godt at jeg har slettet det. Stalker, Stalker!